Rabu, 13 Mei 2009

Cerianya Abang Hakimi....

Wajah dan riak muka yang amat gembira dari abang Hakimi, mcm2 karenah anak sorang ni. Sudah pandai menuturkan kata dengan loghat yang telonya masih ada, malah sudah pandai mengaminkan doa. Seronoknya hati aku. Cerita pasal abang sorang ini, hari pertama adik Irfan lahir, sesapa pun takleh dukung adik Irfan, kalau dukung je pasti si abang akan nangis, nangis cemburu!! Tapi masuk hari ke 2, dia tak nangis lagi malah dah mula mencari di mana adik Irfan kalau tiada di depan matanya. Keje nak cium je. Kalau dibiarkan mau dipeluk2 adik Irfan dia tu. Makin sibuklah Mama, Tok, Wan & Pak Su mengawal!! Inilah anak aku sorang ini. Sangat pandai menyesuaikan diri dan sangat cepat menyesuaikan diri dengan persekitaran dan keadaan yang baru. Semoga anak2 aku membesar dengan penuh keberkatan dalam suasana keluarga yang mengamalkan ajaran Allah sebaik2nya. Permata hatiku yang amat2 aku rindui di kejauhan ini. Ya Allah...tunaikan hajat hambaMu yang sangat lemah dan hina ini. Allahuakbar!!

1 ulasan:

perantau.tt berkata...

Tahniah bro.. senyap2 ko yer.. hehe.. biler leh jumpa heroin aku pulak nih.. :)