Ahad, 10 Mei 2009

Sebulan Tanpa Bicara

Sebulan lebih laman maya ini ditinggalkan usang dek kesibukan yang amat sangat sejak akhir2 ini. Dedikasi terhadap hal peribadi, hal kerjaya, hal sosialisasi dan hal tugasan sampingan sangat2 membuatkan diri kekadang tidak terjaga. Sebulan lebih, byk perkara terjadi, antaranya ;
  1. Paling menguja dan mengembirakan bila tanggal 2 mei 2009 baru2 ini aku telah dikurniakan seorang lagi cahaya mata penyejuk jiwa. Muhammad Irfan Hafizi lahir menjengah dunia yang penuh cabaran dan dugaan ini membuatkan tanggungjawabku juga makin bertambah dan bertambah. Alhamdulillah..segala selamat dalam keberkatan Allah hendaknya.
  2. Kerjayaku juga akhir2 ini memerlukan komitmen yang amat tinggi khususnya bilamana diamanah sebagai antara penggerak kepada satu program peringkat kebangsaan. Sedaya mungkin aku akan menjalankan amanah tersebut dgn jaya dalam keadaan rutin mingguanku yang seperti sediakala.
  3. Amanah dalam masyarakat yang aku cuba tunaikan sebaik mungkin melalui Ummah Care juga makin 'berisi' pengisiannnya. Perlu komitmen untuk menyusun masa sebaik2nya.

Akhirnya...aku tetap menjadi aku...yg pasti hubungan dengan ALlah tetap aku cuba sedaya utk tingkatkan kerna dengan restu dan berkatNya aku bisa menjadi seseorang yang mampu memberi kepada seseorang yang lain. Terima kasih teman2 yg sentiasa bersama!

Tiada ulasan: